Expedia

Expedia biedt goedkope citytrips en mocht u op zoek zijn naar een bestemming dichter bij huis dan zijn er verschillende populaire bestemmingen te boeken binnen België.

2 reacties op Expedia

  1. Veerle zeggen:

    shame on you Expedia.
    bij boeken v vlucht op scherm melding geven dat betaling niet gelukt is (dus boek ik elders die vlucht), die dan wel afhalen van mijn Visa.. én me dan nog es lang per mail & tel a lijntje houden: geen oplossing en ze gooien gewoon telefoon dicht.. #fail

  2. Iris Gysels zeggen:

    hotel en vlucht waren ok. Waar ik ZEER TELEURGESTELD over was, was het feit dat ik mijn punten niet toegekend heb gekregen! Ik had oorspronkelijk geboekt als bezoeker, maar dat zeer snel aangepast op eigen account en daar ook de verdere afhandeling gedaan van betaling etc. Het ging hier toch over een bedrag van 3500 euro wat in mijn wereld een mooie som is. Telkens ik een mail kreeg van Expedia zag ik dat ik een aanzienlijk aantal punten gespaard had hierdoor, die je uiteindelijk kan omzetten in korting op je volgende reis. Maar wanneer ik mijn saldo wou raadplegen gaf het altijd 0 aan. Na verschillende mails etc. kreeg ik het antwoord dat ik de punten wel kon zien, maar niet kon innen omdat ik oorspronkelijk op een bezoekersaccount geboekt had. Ze wisten dat ik het was, ze wisten dat ik de reis effectief geboekt en betaald had, maar dat was pech voor mij. Ik had als NIEUWE klant een beginnersfoutje gemaakt blijkbaar door niet ineens een volledig profiel in te vullen en dus : Pech, de punten kennen we niet toe. Ik heb verschillende keren geprobeerd (vriendelijk) aangezien het voor hen een kleine moeite is (KLANTVRIENDELIJKHEID! ) maar hat antwoord bleef neen. Moraal van het verhaal: ik kan mijn geld overal kwijt, dus het zal niet meer bij Expedia zijn, ik verwacht een beetje meer service voor dit bedrag. Moest ik zelf zo doen tegen mijn klanten dan zou ik er ondertussen geen meer hebben.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.