Neckermann

De Touroperator Neckermann is onderdeel van de Thomas Cook België groep waar Touroperators Neckermann, neckermannPegase en Thomas Cook deel van uitmaken. Jaarlijks zo’n 2 miljoen Belgen laten hun vakantie verzorgen door Neckermann. Alle hotels in het assortiment worden grondig gescreend en Neckermann biedt dan ook een uitstekende combinatie van lage prijzen en een hoge kwaliteit service. Neckermann biedt allerlei soorten reizen aan en is allround touroperator, bekijk het complete aanbod bij Neckermann reizen.

Heb jij een positieve of negatieve ervaring met een Neckermann reis? Deel dan jouw mening over deze touroperator.

Neckermann
6.2 (62.22%) 18 votes

8 Responses to Neckermann

  1. vulsteker gerard zeggen:

    In het verleden reeds een paar keer op reis geweest met Neckermann. Zeer vriendelijke en aangename contacten en begeleiding in hun plaatselijk kantoor te Ieper. De reis ging deze keer naar Kassandra Palace in noord Griekenland.

    Zowat alles viel tegen, het hotel dat genoteerd staat op 5 sterren is er amper 3 waard, geen variatie in de gerechten, kamers nauwelijks of niet verschoond, ongedierte in de badkamer, geen begeleiding naar, van en in het hotel, moeilijk om contact te leggen ter plaatse met een host of hostess….

    Dit werd gesignaleerd aan Neckermann, waarop de bijna voorspelbare reactie kwam: het is de schuld van iemand anders, we zullen het meenemen bij de evaluatie, het spijt ons geweldig….

    Dat een gepensioneerde met beperkte middelen een jaar moet sparen en uitkijken naar een weekje om terecht te komen in een overroepen hotel raakt uiteraard hun koude kleren niet. Het is pure commercie met grof en direct geldgewin als eerste en uitsluitend doel. Totdat het bedrijf zal beginnen te kapseizen zeker: dan zal men pogen medeleven op te wekken in brede kringen. Maar kapseizen op de wijze men nu te werk gaat, is een certitude….

    Mij ziet je niet meer bij Neckermann. Travel Bird bv kan ook tegenvallen, maar daar betaal je ten minste geen stukken van mensen voor. En doet men ten minste de moeite om zinnig te reageren op een opmerking.

  2. Pieters Erwin zeggen:

    op 27dec een reis geboekt naar Egypte, dezelfde reis, zelfde periode 10% goedkoper begin februari, gebeld met neckermann “service” en het antwoord was het is jammer voor en ik begrijp je maar we kunnen daar niets aan doen

    • admin zeggen:

      Beste Erwin,
      Begrijpelijk dat je dit vervelend vind. Dit komt waarschijnlijk doordat vliegticket prijzen per dag of nog vaker aangepast worden op basis van beschikbaarheid en vraag. Touroperators berekenen dit vaak door in de prijs. Dat is op zich heel normaal, gebeurd overal bij alle Touroperators.
      Mvg,
      Theodoor

  3. Wiggett Dakota zeggen:

    Van 13 tem 24 september op vakantie geweest naar turkije met Neckermann. Onze reis was allesbehalve wat ons beloofd werd op de website. 2 weken lang er het beste van gemaakt. Eigen ontbijt gehaald omdat het eten in het hotel alles behalve in orde was. Alsook zijn we meerdere malen buiten het hotel moeten gaan eten. Door op hotel te blijven eten werden we namelijk ziek. (Diarree en krampen) de dranken in het hotel werden eenmaal deze op waren niet meer aangevuld. Dus ook deze moesten we zelf gaan aankopen. Een hele hap uit ons budget. Wat betekende dat we nog eens geld mochten afhalen aan een automaat, maar ook dit koste ook weer extra. In het hotel kregen we ook nog eens een andere kamer dan geboekt. Bovendien was die nog vuil bij aankomst, stonk die naar tabak, waren er 2 aparte bedden en werkte de douche niet. Tijdens het verbljf werd die ook amper gepoetst. Net als de rest van het hotel die vuil bleef. Het personeel was enorm onvriendelijk. Als je iets vroeg werd je afgesnauwd. Bij thuiskomst een klacht ingediend tegen dit 4sterren hotel met smartline label ( die het allesbehalve waard was) Er werd ons beloofd een antwoord te geven op 25 oktober. Wat al zeer laat was, we waren dan ook al een maand terug. 25 oktober hadden we dan ook geen antwoord gekregen. Na nogmaals een mail te sturen stelden ze dit uit tot 5november. 31 oktober kregen we een mail terug dat ze echter niets meer konden doen, we hadden maar moeten een klacht indienen als we nog ter plaatse waren. Wat een slechte service! Nooit eerder meegemaakt! Neckermann verliest zo al zeker een klant. En met de slechte service die wij kregen zullen we zeker nog meerdere mensen op de hoogte brengen! Als je zo je klanten behandelt verdien je even slechte reclame!

  4. VASTMANS Francois zeggen:

    Juist terug van Madeira Funchal. Super hotel van Porto Bay groep. Dit kenden we reeds. Ontevreden over terugvlucht. Deze was voorzien om 20.00 uur en werd zomaar vervroegd naat 09.50 uur. Een ganse dag minder. Zelfs geen ontbijt kunnen nemen. De reis in Aug 2016 naar 5***** hotel in Königswinter. Betaald met creditkaart en alles ok met bevestiging. 5 dagen voor vertrek een mail om dringend het bedrag over te schrijven. Na telefonisch contact moest ik dit negeren.
    Geen voucher voor hotel ontvangen. Gelukkig hadden we reisbevestiging bij en werd dit in hotel aanvaard.
    Schriftelijke klacht leidde enkel tot excuses en daar bleef het bij.
    We zijn slechts één van de duizenden. Voordien ook zulke problemen met Thomas Cook. Met deze groep nooit meer op reis.

  5. Christa Bertijn zeggen:

    Met Neckermann naar Bulgarije gegaan. We werden niet ingelicht over een tussenlanding die we op de terugreis hadden, dit hoorde ik pas toen ik belde om maaltijden voor tijdens de vlucht te reserveren. Desgevraagd werd me toen ook verteld dat ik voor een maaltijd reservering bij de hostess van het hotel terecht kon. Niet dus. De hostess gaf info over excursies, paar dagen later niet bij haar maar bij connected services van Neckermann geboekt en betaald. We zouden minimaal 48 uur van tevoren tijdstip en opstap plaats doorkrijgen. 24 uur voor vertrek zelf maar gevraagd via whatsapp om deze info. Werden we door 2 verschillende contactpersonen gebeld dat het niet door kon gaan omdat deze excursie niet vanuit ons hotel ging. Een andere excursie wel, daar mochten we aan deelnemen, maar die was veel duurder. We konden wel op eigen gelegenheid naar de dichtstbijzijnde opstap plaats, 100! Km zuidelijk. Dit speelde allemaal op dinsdag, op woensdag zou de excursie plaatsvinden. Voor ons dus geen excursie. Heb mijn teleurstelling geuit in een mail, omdat we nu geen tijd meer hadden om een andere optie uit te kiezen, want donderdag vertrek naar huis. hierop werd geantwoord dat we de zondag ervoor al door hadden gekregen dat deze excursie niet vanuit ons hotel ging. Dit was dus niet gebeurd. Na thuiskomst dit verhaal naar Neckermann gemaild, 2 weken later nog niets gehoord, nogmaals gemaild, en nu, weer anderhalve week verder, nog steeds alles stil. Erg jammer. Het gaat mij niet om vergoeding oid, vind ik niet nodig, maar wilde hen hierop wijzen om ze de kans te geven de service op deze punten te verbeteren. Maar het feit dat ze totaal niet reageren heeft mij doen besluiten om een beoordeling te plaatsen, en die is dus niet positief.

  6. Jérémy De Smedt zeggen:

    Eerste en laatste keer! Toen we gingen klagen over onze accommodatie (ver ondermaats voor de betaalde prijs) kregen we een ander resort aangeboden als we 60 euro oplegden, maar onze verantwoordelijke zei dat dit hotel nog slechter was. Andere koppels die minder hadden betaald, kregen wel beter hotels aangeboden (zonder te moeten opleggen). Schandalig! Hebzucht is koning bij Neckermann!

  7. Bianca zeggen:

    We zijn juist terug van Mexico met Neckermann, helaas hebben we bijna niets van informatie gekregen van Neckermann… De begeleidster in het hotel gaf niets informatie over de excursies en moesten alles zelf vragen en opzoeken om te doen. Zei ook niets over de taxen en verzekering die we op de excursies zelf nog extra moesten betalen. We hebben 6 excursies geboekt bij hun maar alles zelf moeten opzoeken op internet. En degene wat we graag wilde bieden ze niet aan. Over bagage stond in de papieren dat we 10kg handbagage mochten meenemen wat met de terugkomst niet zo bleek te zijn, was maar 6kg dus hebben we dingen uit de koffer moeten weggooien en moeten wikken en wegen om 4 kg kwijt te geraken per persoon ( geloof me gewone bagage 20kg voor 2 weken is al weinig). Wat ze ook mochten vermelden voor het vertrek in Belgie was dat je met een tussenlanding in duitsland geen alcoholische drank (van taxfree shop bv) mocht bijhebben, we gingen dat in de luchthaven van Mexico nog kopen voor thuisfront, want de douane houdt dat tegen in Duitsland.
    Ik vind dit zeer spijtig want men reisgenoot reist al jaren met Neckermann maar was nu ook niet tevreden en op het hotel waren nog mensen die erover klaagde.
    Ben geen persoon die vlug klaagt en met weinig tevreden is, maar voor zo’n dure reis waar we voor hebben moeten sparen en ver van huis is verwacht ik toch wel graag de nodige informatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *