Sunjets

Sunjets is onderdeel van TUI. Omdat TUI heeft besloten haar focus volledig op TUI.be te leggen. Hechten zij meer waarde aan het merk TUI. Alle reizen en vakanties die op Sunjets te boeken zijn, zijn ook op TUI.be te vinden.

Een van de grootste reis-groepen van de wereld. Op Sunjets.be kun je eenvoudig een reis boeken. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Sunjets is een allround touroperator. Dit betekent dat terecht kunt bij Sunjets voor een vliegvakantie, autovakantie, wintersportvakantie, citytrip of georganiseerde reis naar verre landen. Het grootste deel van het aanbod bestaat uit vliegvakanties. Uniek is de de ‘laagste-prijs-garantie’. Bekijk het aanbod van Sunjets.be

Sunjets
5.9 (59.13%) 23 votes

26 Responses to Sunjets

  1. verbiest johan zeggen:

    – Omschrijving van uw klacht: beste Wij zijn veertien dagen op vakantie geweest Dominicaanse new larimar en eerste week was er eentje om te vergeten ,3 dagen ziek van voedsel of drank met gevolg 1 dag in bed gelegen plus zware diarree .Dezelfde week nog orkaan maria meek gemaakt wat het helemaal compleet maakte.Oorspronkelijk wilde we niet naar hier komen met al die orkanen op korte tijd wat niet normaal was,optie is niet geboden geweest voor Dominicaanse wel voor andere regio’s beetje later wel voor Dominicaanse.Dit was een van onze slechtste vakantie ooit daar door hetgeen we hebben meegemaakt en ook door kwaliteit van hotel dat zeker geen vijf sterren waard was.. We zijn al meer met jullie reisorganisatie op vakantie geweest maar bij volgende vakantie zal ik nog twee keer nadenken of ik nog gebruik maak van jullie diensten.. Verbiest johan..
    Klacht in behandeling en tot op heden nog niks van gehoord..

  2. Roger Buysmans zeggen:

    en dit schept Tijdens ons verblijf in Kroati van 16/08 tot 23/08/17 zijn wij alle 8 pers. zwaar ontgoocheld geweest. Wij zijn het hotel Osmine gaan bezoeken dat we oorspronkelijk geboekt hadden. Tot onze grote verbazing vonden we daar een bouwwerf aan.We hebben heel veel foto’s gemaakt met de bedoeling het verhaal in de media te brengen als uw firma ons hier niet zal voor vergoeden. Wij zijn compleet bedrogen geweest en dit schept geen vertrouwen voor de toekomst ! 14 dagen voor ons vertrek kregen we de keuze of geld terug of een ander hotel maar dan half-pension ipv all-inclusive ! We kregen dan 175 € per persoon terug,dus we kozen voor deze optie maar ons verblijf heeft nu veel meer gekost dan het voorzien was ! De reis annuleren kon ook maar onze verlofperiode was al vast gezet bij onze werkgever,dus ook onmogelijk ! We voelen ons beetgenomen door dit voorstel want wees eerlijk,Hotel Osmine is tegen volgend seizoen zelfs nog niet gebruiksklaar en ze zeggen tegen ons dat Osmine in september zou opengaan, Maar dit zijn flagrante leugens !! Wij betreuren dergelijke praktijken en eisen nu een tegemoetkoming want die 175 € kon het verschil niet dekken tussen all-in en half-pension !! wij stellen het zeer op prijs om hier een positief gevolg aan te geven zodanig dat wij uw firma aan iedereen kunnen aanprijzen !!

    • admin zeggen:

      Hoi Roger,
      Neem even contact op met Sunjets dan, mocht het niet duidelijk zijn, deze website is niet van Sunjets.
      Mvg,
      touroperatorsbelgie.be

  3. Armand Antoons en Corryn Godelieve zeggen:

    75€ afgenomen van mijn sunjets master card, zonder mijn tussenkomst. Noch Buy Way (uitgever van de sunjets master card) noch Sunjets beweren dat ze niet weten wie die 75€ heeft geind.
    Vlgs Sunjets vinden ze geen spoor in hun boekhouding en kunnen ze me ook niet verder helpen. Van BauWay nog steeds geen antwoord.

  4. Geert De Haen zeggen:

    Ik boek een reis in naam van mijn schoonouders, die zelf niet met een computer overweg kunnen en die het stilletjes aan beu zijn van minstens een halfuur aan de lijn te hangen (max 0.30 Euro per minuut, weetje wel :-)).

    Het boeken van de reis valt nogal mee, totdat je moet vermelden dan de reizigers assistentie nodig hebben op de luchthaven. Wanneer je dit vermeldt voor de 2e persoon, verdwijnen de bagagegevens van het scherm, zodat je niet kan boeken.

    Een mail gestuurd naar Sunjets, waarbij je dan een doodleuk antwoord krijgt, dat het normaal is dat je deze assistentie niet online kan bijboeken. Waarom ze dan de optie voorzien is mij een raadsel.

    De dag nadien gebeld : pas de 5e keer heb ik iemand aan de lijn gehad. (telkens wel meer dan 10 minuten gewacht, betalend nummer). Een nogal onbeleefde dame vermeldt me dat de assistentie al geboekt was. Bij de opmerking dat dit niet kon, heeft ze dan toch het dossier geopend, en heb ik gevraagd aan de dame in kwestie van de assistentie bij te boeken. Case close – dacht ik.

    Vandaag een mail gekregen waarbij ik de nodige informatie moet invoeren voor beide assistentieaanvragen, met de nodige dreigementen (we kunnen u de toegang tot het vliegtuig weigeren als je ons niet de correcte info geeft).

    Als ik op de link klik kom ik op de site van TUIfly, bij het invullen van het reserveringsnummer en de naam krijg een ik witte pagina.

    Ik zal morgen weer eens moeten bellen.

    Eenvoudig jouw reis boeken online, zeker niet bij sunjets.

  5. Coutereel Robert zeggen:

    op 17/5/2017 heb ik mijn reservarie n 022399536 geannuleerd wat moet ik verder nog doen voor de verdere afhandeling van mijn annulatie dossier

  6. pieter rotte zeggen:

    hallo wij hebben een vertraging gehad van anderhaf uur van uit antalya naar dalaman toen brussel,wordt hiernog iets aangedaan is de eerste keer van uit brussel en met sunjets.en heb nog een vraag
    Goede dag het is geen klacht maar wel een vraag we hebben in december geboekt voor 2 personen naar Turkije nu konden we de stoelen reserveren nu bleek dat we niet naast elkaar zaten maar achter elkaar dit vind ik al vreemd nu moesten we 15 euro betalen en toen konden we wel naast elkaar zitten dit kon door jullie toch ook gedaan worden er was plaats zat dus dit vind ik erg vreemd dus eerst 15 euro betalen om naast elkaar te kunnen zitten ik vind dit niet kloppen dus ik weet niet wat jullie hier mee gaan doen maar nogmaals vind ik erg raar en op de terug vlucht zaten we naast elkaar toen kon het wel
    Reservering NR 022481481 rotte

  7. Dumon Bruno zeggen:

    Een kwartier geleden keek ik om een reis te boeken naar salmakis bodrum. Plots veranderde de prijzen. Dit is niet aangenaam als je wil boeken. Het is alsof ze weten dat ik ermee bezig ben. Graag meer info hierover.
    Bij voorbaat dank

    • admin zeggen:

      Beste Dumon,

      Wij (touroperatorsbelgie.be) zijn geen Sunjets. Maar een zelfstandige onafhankelijk site. Ik weet niet wat er is gebeurd op de site van Sunjets, maar dat zal je bij Sunjets na moeten vragen.
      Groetjes,
      Theodoor

    • Ardam zeggen:

      Hoe vaker je hetzelfde zoekt hoe hoger de prijs automatisch wordt. Dat heet cookies. Een programma ziet hoe vaak je er geweest bent en bepaald dat je iets echt graag wilt…
      Marketing heet daat dezer dagen.

  8. Reichpietsch zeggen:

    de allerlaagste prijsgarantie gegarandeerd van sunjets is eigenlijk een reclamestunt waarbij allerlei addertjes onder het gras zitten,zo bood men laatst een reis aan (copie van mijn reis) voor 100 euro minder,,echter onttrekt men zich met allerlei uitvluchten aan deze garantie dus echt klantvriendelijk kan men dit bezwaarlijk noemen en daarom pleit ik voor afschaffing van dergelijke reclamestunts als men zich toch niet aan ‘afspraken’ houd vanwege prijsgarantie-sunjets

  9. De Wolf zeggen:

    nadelen dit jaar:2016
    -hostess die haar toespraak deed in de bus(die ons bracht van de luchthaven naar de verblijfplaats)deed haar toespraak in 3 talen…behalve Nederlands,terwijl 75% van de reizigers nederlandstalig waren…ze was ook nog zo arrogant om mijn opmerking te beantwoorden met”je moet dan maar klacht indienen”
    -er was een kamer zeezicht met bad/douche geboekt…bad was niet aanwezig…of ik nu een terugbetaling krijg is een utopische vraag zeker?
    -bij vertrek een persoon ontmoet die 165 Euro moest bijbetalen…omdat zijn voornaam (Emille)i.p.v Emiel was ingevuld op online formulier.
    Nadelen vorig jaar:2015
    Vluchtvertraging vanuit Tenerife…meer dan 6/7 uur…klacht ingediend via intern formulier…nooit geen bevredigend antwoord ontvangen…ondertussen weet ik wel wat ik in het vervolg moet doen…maar ik begrijp nu ook waarom jullie blijkbaar geen reply sturen…en waarom alles gaat via intern contactformulier….en niet via gewoon emailadres.

  10. Carine Heylens zeggen:

    Beste,
    We zijn vorig jaar met jullie maatschappij naar hotel Costa Lago in Torremolinos Spanje geweest, dit jaar vind ik het hotel bij geen enkele touroperator terug. Hoe kan Dit? Het hotel bestaat nog steeds volgens Google

  11. Griet Cool zeggen:

    Voor alle duidelijkheid wil ik stellen dat we méér dan tevreden zijn over ons verblijf in Baia Lara maar totaal niet over de organisatie van Sunjets. Klacht is vertrokken, reactie is op hun FBpagina geplaatst. Ik verwacht niet meer dan het voorgekauwde antwoord dat het allemaal hun verantwoordelijkheid niet is en dat ze volledig ingedekt zijn door de kleine lettertjes. Wat ik niet verwacht had, was dat ze onze bedenkingen van de FB pagina zouden halen want er mogen enkel positieve berichten op staan!
    De prijzen van Sunjets zijn goed maar 100€ meer betalen kan beter zijn dan dit geklungel.
    De eerste dag van ons verblijf zijn we verloren doordat onze ochtendvlucht gewijzigd is in een avondvlucht (staat uiteraard in de kleine lettertjes). We hadden daar heel bewust voor de vroege vlucht gekozen om van dat extra dagje te kunnen genieten. En we hadden het best wel aanvaard, zeker als we dan de 2e mail ontvingen met de melding dat onze terugvlucht iets was verlaat zodat we pas om 22u45 zouden vertrekken. Aangezien we gekozen hadden voor een hotel dicht bij de luchthaven zou dat betekenen dat we nog de kans zouden krijgen om s avonds in het hotel te eten. Groot was dan ook onze verbazing als we op het prikbord zagen dat we al om 18u45 werden opgepikt aan het hotel. Resultaat: niet meer kunnen eten in het hotel, om 19u15 op de luchthaven voor en check-in die pas om 20u45(!!!!!) gestart is! Zoals u weet, is er voor de check-in niets van accomodatie voorzien dus daar sta je dan. Niemand van Tui/Jetair/Sunjets te zien want die komen uiteraard niet zo vroeg. En als dan eindelijk de check-in open gaat, duikt er plots wel iemand van Tui op om te melden dat de vlucht 2u(!) vertraging heeft omdat het 2u te laat vertrokken is uit België. Je zou toch verwachten dat ze dat eerder dan 2u voor het vertrek van de vlucht weten en dat het dan misschien geregeld had kunnen worden dat we iets langer in het hotel zouden gebleven zijn. Het zal inderdaad een heel geregel zijn voor de lokale agenten maar het was wel klantvriendelijk geweest en uiteindelijk toch het werk van de lokale agenten.
    We kregen dan de melding dat ons een softdrink (?!?!) werd aangeboden ter compensatie in het Via cafe. Geen bonnetje, geen bewijsje dus daar aangekomen weet niemand van iets. Aangezien we nog niet hadden gegeten en het een lange nacht zou worden, zijn we naar de Burger King iets moeten gaan eten. Als we dan aan de gate komen, komt er iemand doodleuk zeggen dat de gratis softdrink in de Burger King wordt aangeboden.
    Uiteindelijk is het boarden pas gestart op het uur dat we gingen opstijgen en zijn we allemaal op een bloedhete bus geduwd, naar het vliegtuig gereden en daar mochten we, in dezelfde bloedhete bus, wachten, starend naar het vliegtuig dat 2 u vertraging had maar waar wel mensen inzaten en dat nog voorzien moest worden van olie. Iemand heeft het bewustzijn verloren en op dat moment heeft dan toch iemand de knop van de airco ontdekt!
    Uiteindelijk is het vliegtuig om 1u30 ipv het aangekondigde 00u45 vertrokken (oorspronkelijk uur 22u45). Net voor vertrek werd aangekondigd dat we rond 5u zouden landen, ware het niet dat ze daarmee geen rekening hadden gehouden met het uurverschil en we de thuisblijvers dus verkeerd hebben ingelicht waardoor ook onze lift te laat was.
    Je zou verwachten dat de hostessen (waarvan er één extreem onverzorgd was) beseffen dat het een nachtvlucht is, dat mensen moe zijn en mss toch enkele uurtjes slaap willen recupereren. In plaats daarvan hebben ze de hele tijd luid staan kwetteren (we zaten achteraan in het vliegtuig), de grote verlichting aangelaten, af en toe een boodschap de ether ingestuurd waar geen mens iets van snapte. We zijn niet verwittigd van het gratis drankje dat werd rondgebracht, maar wel 3 keer van de tax-free waarmee zou rondgekomen worden waardoor iedereen ook weer wakker was.

    Uiteindelijk zijn we dus 12u onderweg geweest voor een vlucht van nog geen 4u. Dat een vlucht vertraging heeft, kan Sunjets waarschijnlijk nietsaan doen maar wel aan de manier waarop ze dit afhandelen en dit was méér dan ondermaats!!!!!

    De reacties die we tot op heden krijgen zijn ook weinig veelbelovend. Gewone verontschuldigingen waren misschien een goed begin…

  12. leysen verrijt zeggen:

    Heb aanvraag gehad van jullie om beoordeling te geven op onze reis naar Italië deze maand,tevreden maar kleine minpuntjes doch in de toekomst zal ik zeker nog ij sunjets boeken

  13. De Waele Rita zeggen:

    Beste,ik heb niet zo lang geleden een Mail gekregen van jullie met een aanbieding van -50% in center parcs,nu heb ik een grote panne gekend met mijn laptop en ben ik alles kwijt.Is het mogelijk info ivm centerparcs me door te sturen aub?
    Dank om jullie begrip en gegroet,

    R.De Waele

    • admin zeggen:

      Beste Rita,
      Wij (Touroperatorsbelgie.be) zijn geen Sunjets, we hebben dus ook geen mail verstuurd. Mocht je vragen hebben aan Sunjets dan kun je het beste contact opnemen met Sunjets via 070 233 933
      Mvg,
      Touroperatorsbelgie.be

  14. Claudia Vermincksel zeggen:

    Ik heb deze week 2 mailtjes ontvangen ivm de wijziging van onze vluchturen.
    Het vertrek op 1/8 wordt 15u05 ipv 6u dit wil zeggen dat we al hele dag kwijt zijn, daar komt nog bij dat we op 8/8 om 11u40 ipv 14u10 vertrekken terug riching België waardoor we weer bijna halve dag verliezen.

    Ik vraag voor een tegemoetkoming, eventueel een dag vroeger vertrekken of een andere bestemming waar we 1/8 wel vroeg kunnen vertrekken… Allemaal geen optie.

    We mogen 31/7 vertrekken maar dan moeten we 445,5€ extra betalen en nog eens 62.5€ wijzigingskosten.

    Sorry maar dat noem ik echt in de mensen hun zakken zitten!
    Schandalig jaren met sunjets gevlogen.. NU NOOIT MEER…

    • Nuyens K zeggen:

      Volkomen met je eens Claudia.
      Bij ons hetzelfde verhaal voor Turkije eind augustus met als afsluiter een vertrek in het hotel midden in de nacht.
      Liever euro’s als tevreden klanten bij Sunjets.
      NOOIT MEER!!

  15. vanroosbeke dorine zeggen:

    even laten weten dat ik niet tevreden ben over mijn valentijnsweekend in old fosse d’ot vayamundo houffalize ..bij aankomst kregen we een 2 persoons kamer voor 3 volwassen gaan vragen aan receptie oplossing oke geen probleem wat doe ze een klein matras erop leggen voor een persoon van 1meter 90 echt niet te doen de kamer was niet proper ruit kapot om op terras te gaan verder baddouche was beschimmeld …grtjes dorine vanroosbeke echt niet voor herhaling vatbaar …

  16. JDV zeggen:

    LAAGSTE PRIJSGARANTIE.
    Deze prijsgarantie is uiterst uitzonderlijk van toepassing .
    Vooraleer te boeken , leest men best alle voorwaarden van deze prijsgarantie , dit zal veel verklaren.
    De bedoeling is waarschijnlijk voorkomen ,dat men de prijs vergelijkt met andere touroperators.
    Dit was en is de enige belangrijke negatieve ervaring met deze touroperator.

  17. calleeuw zeggen:

    wij boekten een reis voor twee personen naar gran canaria voor de zomer van 2015 , wij deden dat in november 2014 en dachten zo een mooie vroegboekprijs te hebben en met de laagste prijsgarantie van sunjets , die garandeert dat ,als je dezelfde reis vind voor een mindere prijs , zij het verschil terugbetalen , .

    NIETS IS MINDER WAAR !!!
    in juni 2015 bood sunjets zelf de door ons geboekte reis aan voor 400 euro minder dan wat wij betaalden !!.
    Wij spraken sunjets hierover aan maar kregen niets , beter nog wij moesten zeker 3 keer mailen voordat zij ons wilden antwoorden .
    Na onze vakantie vulden wij het klachtenformulier in maar kregen geen antwoord , toen wij belden zeiden ze dat ze niets ontvangen hadden en zij daar verder ook niets konden mee doen , met andere woorden , ” uw 3000 euro waren goed maar voor de rest kunt u de pot op ”

    bedankt sunjets , dit was de eerste maar zeker de laatste keer .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *