Sunweb

Sunweb biedt voordelige zonvakanties aan naar de Middellandse Zee met populaire en zonzekere bestemmingen als Sunweb Vakanties Griekenland, Malta, Tunesië, Spanje, Portugal, de Balearen en Turkije. Ook biedt Sunweb autovakanties aan naar diverse bestemmingen in Europa. Vertoef aan het Gardameer in Italië of verblijf met het hele gezin in Disneyland Parijs.

Wilt u in de winter graag op wintersport dan kunt uw bij Sunweb terecht voor het boeken van skivakanties voor de landen Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië en Andorra. Sunweb heeft daarbij het grootste aanbod van shortski’s en midweken op de Belgische markt.

Op zoek naar een zonnige vakantie in de zomer, een leuke skivakantie of een heerlijke autovakantie? Op Sunweb kunt u het hele jaar door uw vakantie boeken aan de laagste prijs!

Sunweb
7.3 (73.33%) 27 votes

11 Responses to Sunweb

  1. Wackenier Machiels zeggen:

    Sunweb is geen ster waardig; ze liegen en bedotten hun klanten. Zowel Celine op Rhodos als het hoofdbureau deden geen moeite om ons te verplaatsen. Eens het geld gestort werd is er van klantvriendelijkheid geen sprake meer. De kamer was verschrikkelijk en ondermaats. Corodon had ook een gezin met diezelfde ongenoegens en regelde onmiddelijk een andere kamer voor hun klant in hetzelfde hotel. We waren er met drie gezinnen en enkel wij kregen geen oplossing zelfs niet nadat we wilde opleggen. We zagen de touroperator ganse vakantie niet en ze deden alsof we overdreven. Ze wimpelde ons gewoon af. Ze verhuurde auto’s aan 55€ per dag meer dan de gangbare prijzen en zo wad het met alles binnen hun aanbod. Ze verkopen een hotel aan vijfsterren dat er amper drie waardig is. We hebben ervaringen met Thomas cook en Neckermann maar sunweb nooit meer voor ons. Tart elke verbeelding en nog nooit zulke onprofessionaliteit geweten. Sunweb moest zich schamen en ik hoop dat lezers deze beoordeling ter harte nemen voor ze in zee gaan met zo’n organisatie.

  2. Annelies Huygens zeggen:

    Absoluut niet krantvriendelijk en klantminded!!
    Wij hadden een reis geboekt in Gran Canara. Aangezien wij opmerkingen hadden over de kamer hadden wij ons telefoonnummer achter gelaten bij de reisbegeleiding (die beloofde de dag erna zelf te komen kijken). Volgende dag: niets gehoord, niets gezien. Van heel de vakantie hebben wij de reisbegeleiding niet meer kunnen aantreffen!!
    Eenmaal thuisgekomen namen wij contact op met de klantendienst en wat denk je??
    Ze spreken enkel in voordeel van hun reisbegeleiding en luisteren niet naar het ongenoegen van de klanten. Integendeel zelfs! Ze verdraaien de waarheid zodat zij er mooi uitkomen, terwijl wij perfecte bewijzen hebben van de reden van ons ongenoegen.
    Tot verschillende malen toe ons verhaal naar hen toe verzonden met foto’s, opmerkingen zo. Ze hebben er geen oren naar en blijven hun reisleiders verdedigen.
    Het betreurt me dan ook dat deze firma helemaal niet inzit met zijn klanten en je blindelings wandelen stuurt. Naar mijn ervaring, nooit meer met SUNWEB en ik kan het iedereen aanraden hier ook niet mee in zee te gaan… want als er iets is, kan je het zelf oplossen!!

    • sgdr zeggen:

      volledig mee eens, onze bagage was niet toegekomen. sunweb deed niets en hebben op eigen houtje bagage moeten zoeken bij vliegtuigmaatschappij. sunweb wijst alle verantwoordelijkheid af.

  3. Bruylants Patrick zeggen:

    Bij sunweb met de familie een reis geboekt in een 4 sterrenresort in Bulgarije, BYALA BEACH RESORT. In de brochure van sunweb niets als lof, hotel zag er nieuw en modern uit, dus we dachten dat is het voor ons. Bij aankomst niets als teleurstellingen,kamer niet klaar voor 16hr en wat aan ons lot overgelaten. Kamer met beschimmelde douche, alle kastjes en tafels plakten van vuiligheid en….. huisdiertjes onder de vrom van kolonies mieren in de badkamer, slaapkamerkast, bedden. Kamer was voor twee gezinnen maar tweede bed was reisbed met flinterdunne matras en vuil linnen. Beide bedden waren totaal doorlegen en niet slaapbaar. Onmiddelijk gemeld aan sunweb reisleidster maar die kon niets doen, alles hing af van hotel dus werd er gewoon niets gedaan. Was een all inclusve, nou, de maaltijden…. de beste beschrijving was GEVAARLIJk. Koud, onsmakelijk, ongebakken vleesproducten, eieren met een grauwe kleur, vies of geen bestek, microgolfoven (als je dan toch wat warms wou) werd niet of zelden gereinigd. Pesoneel of totaal onbeleefd tot nors en zelfs aan de all-inclusive bar gewoon NIET aanwezig dus geen drankjes. Elke keer dat de sunweb reisleiding er was stonden we aan te schuiven zodoende dat we tijdens onze vakantie ook niet echt wat konden doen. Elke keer gevraagd naar het officiële klachtenformulier dat pas de laatste dag afgeleverd werd, andere keren hadden ze geen bij. Ook de gezamelijke plekken rond het zwembad waren gewoon smerig, vies, vuil… en dit was een 4 sterren resort??? De voorlaatste dag vinden we een verborgen plaque aan de balie met daarop 2 sterren!!!!! dus gewoon fraude dus. Na terugkomst klacht ingediend bij SUNWEB dewelke ons een compensatie voorstellen van …..100 eurotjes. Op een reissom van 2000 euro is dit dus 5%. Das nog niet genoeg om het extra eten te betalen dat we daar gaan halen zijn om toch maar iets te kunnen eten. na wat heen en weer gemail en blijven ze bij hun voorstel en vinden dit meer als genoeg compensatie. Ik vind dit een schande, een lachertje voor een bedorven familiereis. Samen met andere mensen die ter plekke waren zijn we nu aan het overleggen voor verdere gerechterlijke stappen. Aan de mensen die sunweb willen boeken heb ik het volgend advies, doe het niet, kijk maar eens op het web, allemaal klachten aangaande locaties die niet voldoen aan de beschrijving en all in formules die niets waard zijn. De mensen die interesse hebben mogen me steeds contacteren op fc331026@skynet.be heb foto’s en filmpjes genoeg als bewijsmateriaal.

  4. C.L zeggen:

    In juni boek ik een reis naar Kreta bij sunweb, alles betaald, bevestiging gekregen dat mijn reis definitief was.
    Onze reis was gepland voor eind september. Nu krijg ik vorige week vrijdag 26/08 doodleuk, alsof het de
    normaalste zaak van de wereld is, een mailtje van sunweb om mee te delen dat door zogezegd ‘
    een fout van de eigenaar van het hotel’ ik niet in het hotel van mijn keuze kan verblijven!
    In de plaats hiervan stellen ze een hotel voor dat in geen geval kan tippen aan het hotel van onze keuze
    en ik laat dan ook diezelfde vrijdag weten dat ik niet akkoord ben. Maandag krijg ik een mail van sunweb,
    waarvan meer dan de helft letterlijk copy/paste is van hun vorige mail EN waarin ze mij EXACT HETZELFDE HOTEL
    aanbieden waar ik vrijdag al op had gereageerd dat ik hiermee niet akkoord was! Ongelooflijk! Ik mail maandag terug..
    geen reactie..ik bel dinsdag naar sunweb voor meer uitleg en het enige wat ik dan te horen krijg is dat
    ‘de vertegenwoordiger in Griekenland ermee bezig is om een ander hotel te zoeken en ik hier snel meer zou over vernemen’.
    woensdagnamiddag bel ik terug maar de vertegenwoordiger was dus nog altijd bezig maar morgen(donderdag)
    ging ik een ander voorstel krijgen ..donderdag hoor ik natuurlijk nog steeds NIETS. Dus vandaag,vrijdag,
    bel ik zelf opnieuw naar sunweb om te vragen of ze al meer weten, na een stilte van enkele minuten,
    krijg ik te horen dat ze een ander hotel hebben gevonden voor mij. Namelijk een hotel met op zoover een
    score van 6,9/10 en op tripadvisor 3,5/5! Terwijl het hotel dat ik gekozen had op zoover een beoordeling
    heeft van 8,3/10 en op tripadvisor 4,5/5. Dus in plaats van een gelijkwaardig hotel te geven of als een
    geste voor al het ongemak een beter hotel, krijgen we het tegenovergestelde! Als ik hiervoor terugbel
    krijg ik te horen dat ik naar de faciliteiten moet kijken en niet naar de mening van andere! Na een
    discussie hierover heb ik het helemaal gehad met Sunweb! Ik heb mijn geld teruggevraagd( hopelijk lukt
    dat wat vlotter dan al de rest)

  5. freddy van den hoeven zeggen:

    Mensen van sunweb
    Om medetedelen dat onze reisbegeleidster karlien niet naar ons hotel komt omdat we het enige koppel zijn voor sunweb pas kan langskomen op zaterdag dan is onze vakantie grotendeels voorbij
    Wij zijn van plan uitstappen te maken en staan er nu alleen voor leuk is anders voor ons
    Wat kan er aan worden gedaan
    Is de service dan voor ons niet volwaardig voor wat we betaald hebben voelen ons te kort gedaan
    Ben bereikbaar op NR 0032/491.593.213
    Van Den Hoeven Freddy
    Verblijvend in garden hotel el rompido

  6. Sonja Joris zeggen:

    Geachte,ik zit op dit moment op de luchthaven van Zaventem ,normaal zat ik nu op Mallorca,helaas zijn wij na het inchecken en ongeveer 1,30 uur terug uit het vliegtuig moeten stappen omdat er een staking zou zijn van het personeel dat de bagage .na telefonich kontakt helaas geen oplossing ,ga naar Vueling Airlines vertelde men aan mij ,nogmaals helaas is daar niemand te vinden of ik moet helemaal terug door de beveiligde zone en weet niet of ik dan nog terug mag keren.Een heel droevige geschiedenis daar ik Sunweb heb geboekt en niet de vliegmaatschappij die jullie voorzien. Ik verwacht een duidelijk antwoord van jullie ,anders stap ik regelrecht naar test aankoop om mijn beklag te doen.Hoopvol Sonja Joris vlucht VY3853 vertrek op 11/05/2016 om 13.55.Nu 17.00 uur

  7. wim.de.borle@telenet.be zeggen:

    Promoreis geboekt op 30 januari: op 26 maart een weekje Turkije all-in met 2 volwassenen en 6 kinderen. Half febr krijgen we de boodschap dat de reis niet kan doorgaan en wordt omgeboekt naar 2 april zonder ons daarover te contacteren. Na heel wat heen en weer gebeld en gemaild te hebben zijn we nog geen stap verder! Veel valse beloften, tegenstrijdige informatie, leugens …. staat de reis nog steeds geboekt op 2 april. Dit is ongehoord. Sunweb is een goedkope reisorganistatie maar service en klantgerichtheid is ver te zoeken. Ik raad iedereen aan om bij een degelijke organistatie te boeken want dit is echt ongehoord!! De teleurstelling is groot want uiteraard zijn bij alle alternatieve operatoren de vroegboekkortingen gedaan en heeft dat budgetair een serieuze impact met 8 personen. Sunweb = NOOIT meer!!!!!!

  8. Wim Bosman zeggen:

    Een vroegboeking gedaan in december 2015 naar Obzor in Bulgarije, voorschot betaald voor de periode van 01/07/20016 voor 7 nachten. Vertrek op Zaventem rond 10u op 01/07/2016 en aankomst in het hotel rond 15u. Tot ik plots vorige week een mailtje kreeg met de bevestiging van een omboeking : vertrek op 02/07/2016 om 21u op Zaventem, aankomst in Obzor rond 03u ’s nachts met een andere low-cost-carrier en vertrek naar huis op 09/07/2016 in de namiddag.
    Resultaat : zelfde prijs en geen tegemoetkoming, maar wel hongerig en doodmoe moeten gaan slapen aan de volle prijs. Onaanvaardbaar ! Zo is het niet moeilijk om 50.000 nieuwe klanten aan te trekken. Ik ben er alvast niet meer bij. Vakantie lekker vergalt door Sunweb. Dankuwel.

  9. Sunweb zeggen:

    Dit kan boor 6754 euro

  10. BAECKELMANS RIA zeggen:

    Graag zou ik een offerte willen voor een vakantie te boeken Hotel Atrium Rethymnon Kreta. Voor 2 personen HP augustus of september voor 8 dagen.
    Prijs voor een 2-persoonskamer of 2x 1persoonskamer dubbel gebruik.

    Bedankt voor de inlichting.

    Vriendelijke groeten
    Baeckelmans Ria

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *